خانوما تو هفته ما طول سرویکس اهمیتی داره!؟

۷ پاسخ

اره زیر سی باید استراحت مطلق بشی،زیر ۲۵سرکلاژ

بعد از۳۰مهم نیست البته اگه فانلینگ نداشته باشی..زیر۳۰ سرویکس پایین باعث زایمان زودرس میشه

طول سرویکس همیشه مهمه. ولی خب هفته های اخر میگن اگه خدای نکرده بچه هم دنیا بیاد نهایتا میره دستگاه نه اینکه از بین بره.

تا هفته ی ۳۰ طول سرویکس بیشتر از هروقتی مهمه

اره فعلا هفتت پایینه

اره مهمه اگه ۲۲ هفته ای از ۳۱ به بعد میگن مهم نیس

خیلییی

ها مگ چندی

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان راشین و مهرشین مامان راشین و مهرشین هفته سی‌ام بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ونهم بارداری