۱۱ پاسخ

انشالله ک بمونه عزیزم

فقط استراحت کن من 10هفته بودم اینجوری شدم شیاف داد با استراحت هماتوم کم کم دفع میشه بچت هیچی نمیشه

چرا چیشده

دل درد هم داری ؟
میمونه عزیزم انقد استرس نداشته باش بده

انشالا بحق علی برات بمون خدا بهت ببخشه چی شده مگه گلم

انشاالله بچه هممون سالمه و به راحتی به دنیا میاد و بغلشون میکنیم

میمیونه مطمعن باش خدایی ک داده خودشم مراقبه

ان شاالله حضرت علی واسطه گری میکنند برات

ایشالا به حق فاطمه زهرا میمونه برات و سالم بغل میگیریش

انشالله بحق حضرت علی بمونه برات

می‌مونه بابااااااااااااااااا

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیلی مامان نیلی هفته سیزدهم بارداری