۵ پاسخ

منم گیگوزمیدم روبچم میسازه خداروشکر

من گیگوز میدم عالیه
نان میگن یبوست میاره به خاطر یبوست بچه وزن دهیش بیشتر میشه

من نان میدادم ی هفتی گیگوز میدم بچم دیگ ب هیچ وجه نان رو نمیخورد نان خیلی سنگینه خیلبم شیرینه

من گیگوز یک میدم و اسهالم نگرفت یبوست داشت یه ذره بهتر شده

من واسه دوقلوهام دادم اسهال شدیدشدن نان یکم یبوست میکردولی وزن دهی داشت

سوال های مرتبط

مامان موهبت الهی مامان موهبت الهی ۱۳ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی