سلام دوستان .مگه انومالی ازمایشم داره؟

۹ پاسخ

سلام عزیزم برای من هم دکترم ان تی و آنومالی هم ازمایش نوشت و هم سونو

اگه سلفری ندادی آره

من قندم بالا بود واسم نوشت

نه ربطی به مشکوک بودن اینا نداره یه سری از پزشکا مینویسن یه سریا میگن ضروری نیست.

من ان تی همه چیز عالی بود
ولی دکترم آزمایش 16 هفته رو هم نوشت ربطی نداره بعضی دکترا حساسیتشون بیشتره آزمایشات رو کامل میخوان

اونایی که ان تی مشکل داشتن باید بدن تو ۱۶ هفته

ن کسایی ک انتی ریسک داشتن مرحله دوم هم ازمایش میدن

ازمایش قبلش من انجام دادم گفتن غربالگری مرحله ۲ هست

نمیدونم 😁

سوال های مرتبط

مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Panah مامان Panah هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌وهشتم بارداری