سلام بچه ها تخم شربتی خوردم ضرر داره ؟

۹ پاسخ

ن بابا خیلیم خوبه

نه خوبه

بجاش دانه چیا میتونین شربت کنید

اره عزیزم دهانه رحم و میگن نرم میکنه

نه عزیزم کلسیم بالایی داره

ن عزیزم خیلی خوبه

نوشجان اما مقدارزیادنخور

منم شنیدم خوبه ولی روزی به اندازه یه قاشق فقط میتونی بخوری نه بیشتر

ولی خاکشیر زیاد نخور اسهال میاره ❤️

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته بیستم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته سی‌ام بارداری