خانما سونو انتی رو میشه از یازده هفته رفت؟

۸ پاسخ

نه زوده بزار 12 و 2 روز برو

من ۱۳ هفته و ۳ روز رفتم جنسیت هم قطعی بهم گفت .
گفت تا ۱۴ هفته وقت داری

بهترین تایمش ۱۲ هفته تا۱۲ هفته۵روز هست

باشه ان شاءالله ببینم چی میشه

اره از۱۱هفته مشخص تا ۱۳هفته ولی ی هفته تحمل کن بشه ۱۲هفته بد برو

۱۲ هفته فیکس ۱۱ هفته ۷ روز

من الان طبق اولین سونویی که رفتم برای قلب ۱۰ هفته و شیش روز هستم کی برم خوبه؟
البته میخوام یازده هفته و چند روز

یه هفته دیگه بری احتمال هم میده

سوال های مرتبط

مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا و تو دلی مامان زهرا و تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جیگر مامان مامان جیگر مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری