خانما کی دوباره تو یه هفته رفت سونو انتی

۳ پاسخ

من ی هفته قبل رفتم تو سنوم همچی خوب بود فقط گفتن ب همراه بچه ی لخته چسپیده و باید تا سنوی بدی ک غلبارگری هست از شیاف استفاده کنم

من چند هفته پیش خونریزی داشتم تو دو هفته چهار بار سونو رفتم

من سر بچه اولم خوب تکون نمیخورد دوبار رفتم ان تی سه بار انومالی، چطور مگه؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان معجزه‌ی خدا مامان معجزه‌ی خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زهرا و تو دلی مامان زهرا و تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری