۷ پاسخ

بگو تو نمیدونی این سرویکس چه قدر برای متخصصین گهواره مهمهههه🤣🤣🙏🏻🙏🏻🙏🏻

عزیزم اگه سابقه ی سقط نداری اصلا لازم نیست بنده خدا راست میگه خب

اصلا تو سنو خودش میبینه اگه پایین بود خودش طول سرویکس و براش میزنه

دکتر منم اهمیت نمیده

وقتی علائمی از پرریسک بودن نداری هیچ دکتری چک نمیکنه

مگ ۱۸هفته انومالی نرفتی طول سرویکستو نزد

مال منم چک نکردن

سوال های مرتبط