۵ پاسخ

منم هنوز نرفتم جواب انتی و همه سونوهام تهران خودم رفتم شهرستان .
اصلا همه چیمون بهم ریخته

عزيزم از نظر علمي اوكيه، اما دكترا به اين خاطر ميگن قبل ١٩ هفته بريم (بين ١٨ تا ١٩) كه اگه خدايي نكرده مشكلي بود بتونن اقدام لازم رو انجام بدن. توي ايران بالاي ١٩ هفته حتي اگه خدايي نكرده بچه هر مشكلي داشته باشه ديگه ميگن حتما بايد به دنيا بياد

اره
بهتریت زمان اخرای ۱۸و اوایل ۱۹

بهترین زمانه چون بچه بزرگه اذیت نمیشی قشنگ تکونم میخوره نوشابه بخور یدونه قبل رفتن سریع لگد میزنه

نه عزیزم مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نیلا و نورا🩵 مامان نیلا و نورا🩵 ۱ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری