۱۰ پاسخ

پسرمنم ۴ ماهگی ۶۶ بود

پسر من 66 بود چهارماهگی

۶۴ بود

دخترم ۶۴

خوبه ماشالله قدبلند میشه. قد تولدش چند بود؟

پسر منم ۶۵هستش

پسر من ۶۲ خوبه خداررو شکر قد بلند میشه

۶۵.

خب خوبه دیگه برا من ۶۳ بود

نه فکر نکنم پسرم دوماهشه60 هست

سوال های مرتبط

مامان 🍯🥹عسلچه مامان 🍯🥹عسلچه ۱۶ ماهگی
مامان اقا علی مامان اقا علی ۱ سالگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۵ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۹ ماهگی
مامان نور 💕 مامان نور 💕 ۸ ماهگی