سلام خانوماهزینه سونوآنومالی برای شماچقدشده؟؟؟

۱۹ پاسخ

2400 شد

سلام برا من 1750

قیمتا چقد فرق میکنه🙄

۳۶۰۰

۱۵۰۰

۱۴۰۰ آنومالی، ۱۲۰۰ سونو داپلر که البته داپلر بیمه بود مستقیم با تکمیلی ما رد شد

۳۱۰۰ شده

من با سونو شریان رحمی داشتم شد۳۲۰۰

2تومن

۹۳۰ شد برا من

تازه رفتم ازاد 1700

۱۱۰۰ شد

۲ و نیم

۲تومن با بیمه

2500

شد1100

من ۱۷۰۰

واسه من شیراز هستم اُردیبهشت رفتم ۴ تومن شد

فروردین ۱میل ۲۰۰

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق💗🧿👶🏻 مامان فندق💗🧿👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمدرضا مامان محمدرضا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی❤️ مامان نینی❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری