۴ پاسخ

ن ب من گفتن نیازی ب ناشتایی نیس

نه نیازی به ناشتا بودن نداره.بعد سونو برو انجام بده.یه سرنگ خون ازت میگیرن.

نه عزیزم ناشتایی نمیخواد

یه ازمایش خون هست که بلافاصله بعد از سونو انتی باید بری ،،،، من ساعت ۳ سونو شدم ،، تا رفتم ازمایشگاه ۷ عصر شد که ازمایشمو دادم ...

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان ریحونکام🎀🌸🩷 مامان ریحونکام🎀🌸🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوچولوی من مامان کوچولوی من هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا♥️ مامان هدیه خدا♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری