۶ پاسخ

نه دکترش خودش همه کاری میکرد

نه هیچی نزدم قبلش و بعدشم پماد چشمی

فقط قطره استا بعضی ها میگن بدین برا دردش بعدش پماد چشمی یا آد مدام بزن

ن من دکتر پسرم براش پانسمان وازلینی و پماد موپیروسین نوشت هر موقع پوشاک عوض می‌کردم پانسمان میکردم و دو روز اول هر ۴ساعت و بعدش هر ۶ساعت شربت استامینوفن دادم تا ۳روز

من هیچی نزدم فقط با سرم شستشو تمیز میکردم

نه بابا خودشون میزنن دیگه

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور ۱۴ ماهگی