۷ پاسخ

چرااکودادی وقتی سلفریت خوب بود؟؟

من ۱۲ هفتگی سلفری دادم
۱۸ هفتگی سونوی انومالی
۱۹ هفتگی اکوی قلب

الحمدلله همه ش خوب بود

من سلفری دادم و سونوی آنومالی. پشیمونم ازینکه اکوی قلب با آنومالی نرفتم آدم خیالش راحتتر میشه

آره عزیزم من آنومالی و سلفری دادم خوب بود اکو دیگه نیاز ندونستم

اول انومالی باید بدی بعد اکو قلب
چون اکو قلب از 20 هفته ب بعده

بله خداروشکر

من سلفری دادم خداروشکرهمه چیزخوب بود

سوال های مرتبط

مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد