خانما فرنی بچه رو چطور میپزن

۲ پاسخ

یک‌ قاشق مربا خوری ارد برنج و ی استکان آب و کمی گلاب و هل و مخلوط میکنم میزارم روی شعله ک غلیظ بشه اخر سر شیر خشک بهش اضافه میکنم

من ی قاشق ارد برنجو چندبار میشورم (میریزم تو قابلمه هم میزنم ته نشین میشه ابشو عوض میکنم) بعد نصف ل اب سرد میریزم و میزارم رو اجاق و مرتب هم میزنم ی ی ربع بپزه اماده میشه

سوال های مرتبط

مامان چشم انتظار بچه مامان چشم انتظار بچه ۹ ماهگی
مامان آنیل🐣 مامان آنیل🐣 ۱ سالگی
مامان نیهان🩷گل پسر🩵 مامان نیهان🩷گل پسر🩵 ۱ سالگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی