۸ پاسخ

همه باید برن اکو قلب

عزیزم من 18هفته رفتم خود متخصص قلب گفت 22هفته به بعد بهترین موقع برای اکو قلب جنین میخوام هفته بعد برم

ب من کف تا ۲۲هفته برو
من ۲۰ هفته رفتم

من امروز رفتم ولی دکترم بهم گفته بود تا هفته های آخر هم میتونی بری باید همون موقع ک دکترت میگ بری

خوبه همون موقع برو بچه بزرگ میشه همه چی مشخص میشه

من امروز رفته بودم دکتر گف فردا برو

دکتر بمن 23هفته وقت داده

من۲۰ انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱ ماهگی
مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اِلارا💞 مامان اِلارا💞 ۴ ماهگی
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری