درمان رفلاکس پنهان ؟؟؟؟؟؟؟؟ بیچاره شدم

۵ پاسخ

بچه ها ب من گف رفلاکس داره خس خس ش
سینه ولی خیلی کم بالا میاره ۴ماهگی وزنش چقد باید باشه بهم گف رشد یکم گمه اصن حالم بده

شیبدار خوابوندن ، شیبدار شیر دادن ، عاروق رو گرفتن ، دفعات شیر زیاد اما حجمش کم باشه

دختر من تروبیتال ای ار می‌خوره و داروی لوسیدامین

چه علایمی داره؟
رفلاکسش خفیفه یا شدید؟

پسر من رفلاکس پنهان داشت بهش شیر خشک ببلاک ای ار دادم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان Seyed Yasin مامان Seyed Yasin ۱۱ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱۱ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۹ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۶ ماهگی