پودر لیذی میل رو چجوری مصرف میکنین:)

۴ پاسخ

سلام گلم من دو پیمانه با شیر ولرم

با شیر بخوری بهتره عزیزم من دکتر گفتن یا شیر یا ابمیوه دو پیمانه داخل شیر ولرم میریزی بعد میخوری

دو پیمانه با آبجوشیده سرد شده تو یه لیوان

دو پیمونه می‌ریزی تو لیوان با ابجوش حل می‌کنی می‌زاری یکم‌خنک شه میخوری

سوال های مرتبط

مامان مامان نورهان مامان مامان نورهان ۱۱ ماهگی
مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی