خانما جواب آزمایش تیرویید م نیم بوده خوبه یابده

۳ پاسخ

مم ۱۲ و خورده ای بود
حدود ۳ ماهه لوکسین ۱۰۰ میخورم

مال من ک 3ونیم بوده دارم قرص میخورم

پرکاری داره

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣💛 مامان جوجه🐣💛 هفته چهاردهم بارداری
مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان🥰🧿 مامان شاهان🥰🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نازنین مامان نازنین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری