سلام ی سوال باید سونو۱۲ هفته و۱۸ هفته رو بریم؟

۱۲ پاسخ

اگر استرس بیخود میخوای و پول اضافی داره اره برو... چرت ترین چیزا همین دوتا سونو هستن ،، به حدی درصد خطاشون بالاس که حد نداره،، کلی جنین سالم تو همین سونو ها الکی سقط میشن و فقططط یه مافیای پول برای دکترا ست ،، من که نرفتم و نمی‌رم و دوستانم هم هیچ کدوم نرفتن و الان بچه ها شون از سالم هم سالم ترن،، همین چند ماه پیشم چند تاشون زایمان کردن ، اینو گفتم بدونی که این حرفایی که میزنم برا عصر حجر نیست برا همین چند ماه پیشه

آره دیگه این دوتا مهمترینِ

اگه سالم بودن بچه برات مهم نیس نرو 😐😐

صد در صد

معلومه که باید بری

بله صددرصد

اگه شرایط داری حتما برو

۱۳هفته انتی و ۱۸ هفته انومالی مهمترین سونوهاهستن و باید بری عزیزم

صد درصد مهم ترین سونو هاست

مهم ترینشه

بله باید بری

صد در صد

سوال های مرتبط

مامان ایسان مامان ایسان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه هام🥰 مامان جوجه هام🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان روشا مامان روشا هفته بیست‌وهشتم بارداری