سلام دوستان
برای سونو ان تی کی باید بریم؟
ینی توی هفته ی ۱۳ باید بریم یا ۱۴؟

۶ پاسخ

دوازده هفته و چند روز برو

۱۲ هفته

۱۱ هفته و ۶ روز بهترین زمان

12هفته

نه بابا اون موقع اصلا انتی انجام نمیدن سونوگرافیا

۱۱ هفته تا ۱۳ هفته وقت داری که ۱۲ بهترین تایمشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌ودوم بارداری