کسی بلده تفسیر کنه دکترم فعلن نیست تواین شرایط

تصویر
۴ پاسخ

شرمنده. این ازمایش. سردرنمیارم. فقط تو قسمت ایمنی. بدنت. یدونش بالابود.

.......

تصویر

واضح تر بفرس تا ببینم ترجمه کنم برات

اصلا واضح نیس

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۵ سالگی
مامان ماهان ومائده مامان ماهان ومائده ۶ سالگی