خوردن ته کاهو مشکلی داره فقط یدونه خوردم

۸ پاسخ

ته کاهو یا همون ساقه کاهو منبع نیتراته و اصلاااا برای بدن خوب نیست گلم ولی با یک بار خوردن هیچ مشکلی بوجود نمیاد

من اوایل بارداری انقدر خوردم کاهو ته کاهو با رب انار🤣🤣

ته کاهو به دلیل وجود نیتروژن بالا میگن بهتره خورده نشه تو بارداری و غیر بارداری فرقی نداره
ته کاهو مرکز تغذیه گیاه هست و هرچی کود میدن اونجا ذخیره میشه تا گیاه استفاده کنه
امادر صورت استفاده مفرطی هست، شما یدونه خوردی و نوش جونت، نگران نباش
چون حساسیت ها تو بارداری بالاست دیگه اکثرا محض اطمینان کلا میزنن ممنوع که مردم یکم رعایت کنن
الان همین جگر با ده ها عوارض بازم بعضی ها میخورن و به بقیه هم میگن بخورین بابا
اما خب حتما که به سقط نیست سیستم ایمنی یا اندام ها آسیب میبینن

بله. زیادیش خوب نیست. نیتراتش زیاده

ای خدا اگه نمیریم همه چی میبینیم🤦‍♀️

این سوالا از کجاتون درمیاد؟

من تا دلت بخواد خوردم نترس

چه مشکلی اخه🤦🏻‍♀️😂

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهد💙🩵 مامان ماهد💙🩵 ۴ ماهگی
مامان ژوبین مامان ژوبین ۱۰ ماهگی
مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری