منتظریممممم. وای من شدم ۳۹ هفته و ۴ روز 🫠 چرا زایمان نمیکنم
آره بگوووووو
منتظریم زودباش
من سزارین بودم خیلییییی خوب بود حتی شیافم نذاشتم
من بی حسی بودم عالی بود ب محض اینکه پامو حس کردم شیاف گزاشتم خیلی درد کمی حس کردم
مامان مهدیارعزیز چن هفته زایمان کردی؟
اره بگو
گلم میگی خلاصه بگو با یه خانمه اینجا آشنا شدم ک داشت تجربه زایمانش میگفت الان یه ماه که تعریف میکنه هنوزم تموم نشده 🤧😮💨
بگو خب
بگو به هرحال راهمونه
بگو عزیزم
طبیعی بودی؟؟
ن نگو یاد بدبختیامون میوفتیم😩😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.