۱۲ پاسخ

منتظریممممم. وای من شدم ۳۹ هفته و ۴ روز 🫠 چرا زایمان نمیکنم

آره بگوووووو
منتظریم زودباش

من سزارین بودم خیلییییی خوب بود حتی شیافم نذاشتم

من بی حسی بودم عالی بود ب محض اینکه پامو حس کردم شیاف گزاشتم خیلی درد کمی حس کردم

مامان مهدیارعزیز چن هفته زایمان کردی؟

اره بگو

گلم میگی خلاصه بگو با یه خانمه اینجا آشنا شدم ک داشت تجربه زایمانش می‌گفت الان یه ماه که تعریف می‌کنه هنوزم تموم نشده 🤧😮‍💨

بگو خب

بگو به هرحال راهمونه

بگو عزیزم

طبیعی بودی؟؟

ن نگو یاد بدبختیامون میوفتیم😩😩

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی