سلام خانوما از تجربه زایمان بگم بهتون یا نیازی نیست؟😂

۶ پاسخ

طبیعی بودی یا سزارین؟🥲😂

اگه نکته خاصی که به راحت زاییدن کمک می‌کنه بگو وگرنه نگو حفظم دیگه😂

اگه درد نداشت بگو😂

سلام حتما بگو

بگو حتما گلم

حتما بگووووو

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🥲❤️ مامان علی آقا🥲❤️ ۴ ماهگی
مامان دریا و آدریان مامان دریا و آدریان ۱۲ ماهگی