سلام شما باشین تولد دخترتونو تو این وضعیت میگیرید؟

۱۱ پاسخ

اگه برنامه ریزی کردی حتما بگیر

ارههه

من که دست ودلم نمیره یه شام وناهارم درست کنم.

اره بابا فقط کسی از خازج شهر خودتون دعوت نکن

مامان من عروسی دعوته🙄

اره بخاطر دل بچت اونکه نمیفهمه جنگ چیه

اگه پشتوانه مالی داری برا چندماه بعد هم
اره بگیر

یه تولد کوچیک اره

اره حتما

کدوم شهری

آره بگیر اتفاقا برا دخترتم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان باربی🧜🏼‍♀️ مامان باربی🧜🏼‍♀️ ۲ سالگی