۱۰ پاسخ

شب قبل دوازده بخواب
قندو شکر حذف کن
ورزش سبک حداقل سه بار تو هفته بکن
بیخیال بچه دار شدن بشو فقط رابطه معمولیتو داشته باش

پیاده روی و ورزش و تحرک خیلی تأثیر داره

من برای تخمدان پلی کیستیک و پریود نامنظم ، سه دور سیبل خوردم ، (البته باید پزشک تجویز کنه) بعدش اقدام کردم ، تو اون ماه ورزش هم میرفتم . با اینکه علایم تخمدان پلی کیستیکم زیاد بود مثل موی زاید و اینها ، ولی با اقدام اول باردار شدم ، تلاش کن قند رو حذف کنی و حتما ورزش کنی

ببین وقتی بی خیال باشی و اصلا منتظر نباشی میاد . من تو افسردگی شدید با یه عالمه ق ض عصاب و سیگار و قلیون . فک کن قرص عصاب می‌خوردم در روز یک ربع بیدار بودم اونم چرت میزدم . از 28تیر ماه تا 17 اسفند هم هیچ رابطه ای نداشتم . 17 اسفند رابطه داشتم در حد پنج دقیقه
بعد از اون دیگه رابطه نداشتم اصلا . 2 فروردین فهمیدم باردارم

پیاده روی ..تغذیه سالم..وزنتو کم کن..استرس نداشته باش منم تنبلی داشتم متفورمین خوردم باردارشدم

پاسخ هام گذاشتم عزیزم ببینشون

من کو کیوتن دکتر داد بهم و اوزیل

قرص لتروزل سالم خواری پیاده روی

گلم من با تنبلی خفیف جفت بچه هام بار اول شدم هیچکاریم نکردم بدترین سبک زندگی رو دارم😂😂

عزیزم فقط روزی نیم ساعت ورزش

سوال های مرتبط