اسم رزا چطوره چون اسم خودم زهرا🤣🙈

۱۸ پاسخ

رز 🌹
خیلی قشنگو خاصه

اسم رزا خوبه به شرط این که تو خانواده رضا نداشته باشید چون خوب نمیشه

چ‌جالب منم زهرام دوست داشتم بچم دختر باشع ایمشو بزارم رزا

رز خیلی قشنگه

خیلی زیباست😍

عالیه

رزا شیکه🥰

قشنگه

خیلی شبیه اسم خودته رز تنها هم خوبه ها

خیلی قشنگه ولی ممنوعش کردن
تو سایت سهیم چک کن

خیلی قشنگه، یکی از اسم های منتخب من هم بود

رزا قشنگه

اره عزیزم قشنگه به اسم خودتم هم میاد

قشنگه

اسم راز هم قشنگه بهش فکر کن

قشنگه عزیزم... رز تنها هم قشنگه

سلیقه ایه ببین خودتو شوهرت چه اسمی بیشتر به دلتون میشینه

خیلی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک ۹ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلا🎀 مامان نیلا🎀 روزهای ابتدایی تولد