۷ پاسخ

بچه ها من امروز رفتم ازمایشمو نشون دادم گفت 16 هفته و سه روز هستی .گفت دیگ اسید فولیک و ویتامین D3 نخورم بجاش قرص آهن و مولتی ویتامین کلسیم نوشت
هفته ی 18.19 هم باید برم سونو انومالی و ناهنجاری و تعیین حنسیت

عزیزم این دردا تو هفته ی شما عادیه منم اینجور بودم یکی دوهفته است خوب شدم

بچه ها کیا قرص فروفوت گاین دکتر براشون تجویز کرده؟ اینو چه زمانی میخوربد؟

من بدترین دردهای پریودی رو داشتم از حدود 16 هفته تا 20 هفته
انگار طبیعیه اگر طول سرویکس و ...خوبه عزیزم

منم دردشودارم خیلی بده ولی فقط افتادم بشینم جوری میشم ک فکرشم بده

منم دارم مخصوصا وقتی زیاد میشینم

منم دارم و دقیقا هم هفته شمارهستم تا هفته ۲۴ ادامه داره. بهشون میگن درد رباط گرد رحمی

سوال های مرتبط

مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩵کیان🩵 مامان 🩵کیان🩵 ۱ ماهگی