خانما ۳۶ و نیم تب حساب میشه؟؟

۴ پاسخ

نه مامانی
۳۷/۵ به بالا توی زیر بغل و ۳۸ به بالا توی پیشونی

هم دمای نرمال بدن هست37

نه اصلا از 38

نه عزیزم از37به بالا

سوال های مرتبط

مامان مهسا مامان مهسا ۱۶ ماهگی