سلام دوستان تو بارداری میشه ژلیش کنی

۵ پاسخ

نه ضرر نداره من ژلیش کردم

من خودم ناخنکارم
علاقم زیاده ولی خب بخاطر نی نی رعایت میکنم
ممکنه هیچ ضرری نداشته باشه..

نه یووی خطرناکه

دکتر من تا ۳۷ هفته همه چی رو قدغن میکنه

من کردم دکترم گفت کاشت نکن بوی پودر ضرر داره ولی ژلیش مجاز

سوال های مرتبط

مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان برسام مامان برسام روزهای ابتدایی تولد
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هلن مامان هلن هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ویکم بارداری