نکن اصلا خوب نیست هم گرد و خاک ناخن هم اشعه یووی
هیچی نمیشه خیالت راحت من از اول بارداری کاشت انجام میدم اینجا بپرسی همه یه چیز میگن از دکترت بپرس من پرسیدم گفتم ربطی نداره فقط بوی مواد اذیتت نکنه
دیگ داره شیش ماهت میشع ضرر نداره
من کاشت انجام دادم
مواد شیمیایی داره اشعه یووی هم خوب نیس کلا نذاری بهتره
دیگه انجام دادی چرا میپرسی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.