سلام دوستان توی ماه پنجم بارداری ژلیش کردن موردی نداره؟؟

۶ پاسخ

نکن اصلا خوب نیست هم گرد و خاک ناخن هم اشعه یووی

هیچی نمیشه خیالت راحت من از اول بارداری کاشت انجام میدم اینجا بپرسی همه یه چیز میگن از دکترت بپرس من پرسیدم گفتم ربطی نداره فقط بوی مواد اذیتت نکنه

دیگ داره شیش ماهت میشع ضرر نداره

من‌ کاشت انجام دادم

مواد شیمیایی داره اشعه یووی هم خوب نیس کلا نذاری بهتره

دیگه انجام دادی چرا میپرسی

سوال های مرتبط

مامان تپل خان 🦦🩵 مامان تپل خان 🦦🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان برسام مامان برسام روزهای ابتدایی تولد
مامان یارمهدی مامان یارمهدی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان بچهو مامان بچهو هفته بیست‌ودوم بارداری