۱۱ پاسخ

ریسکاتو پایین زده به نظرم خوبه

جنسیتش پسره و ریسک هاتو هم زده بی خطر

جدولش که نرماله توضیحات رو نمیدونم

پسره و همه چیزش هم خوبه ،صفحه دومش هم اگر نوشته باشه low

پسره عزیزم

خیلی تاره. اما اونجور که دیدم مشکلی نداره.اگر خدای نکرده مشکل باشه خود آزمایشگاه بهتون میگه .

جنسيتش پسره ولي بقيشو بايد به دكترت نشون بدي

به نظرم این عکس اصلیش هست

تصویر

فک کنم پسره

سلام عزیزم هزینش چقد شد؟

به دکترت نشون بده دیگه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 💙دوقلوها💙 مامان 💙دوقلوها💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان افرا مامان افرا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سام و فاطیما مامان سام و فاطیما ۱ ماهگی