کیا غروب به بعد تهوع داشتن نینیشون چیبوده؟

۱۰ پاسخ

من پسر هست 🫠😍

من سر دخترم بعد از ظهر
شروع ميشد
الانم بعداز ظهر شروع يشه و پسر باردارم

من اینجور بودم احتمال دختر دادن بهم

ربطی نداره اصلا😖😖

منم اینجوریم ان تی حدس زد دختره

من شنیدم خیلیاهم دیدم پسره بچشون

من اغلب غروب و شبا حالت تهوع و استفراغ دارم سونو ان تی هم رفتم خودم نپرسیدم دکترم نگفت نمیدونم جنسیت چیه

منم غروب تهوع دارم

من اینجوری ام سونو ان تی رفتم حدس پسر بود

😂😂من صبح تا شب دارم

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان آرین💙 مامان آرین💙 ۱ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان هفته پانزدهم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری