۶ پاسخ

عزیزم طبیعیه

عادیه

‌‌
استراحت کن بانو

منم مثل تو بودم از کمر درد گریه میکردم فقط استراحت کردم بهتر شدم ولی کلا هیچ کاری نمیکنم.زیاد کار کنم زیاد بشینم هرکاری زیاد انجام بدم کمر درد شدید میگیرم.برای من قشنگ استخون کمر و سیاتیک بود دردش اما چندتاااا دکتر رفتم همشون گفتن طبیعیه

طبیعیه فقط بیشتر استراحت کن

فکر کنم طبیعیه عزیزم منم اوایل کمردرد داشتم اما اگر اذیت کنندس دکتر برو😘

سوال های مرتبط

مامان قندنبات خونمون مامان قندنبات خونمون روزهای ابتدایی تولد