خانما علت ضعف یهویی چیه اخرای شیش هفته هستم

۸ پاسخ

من کلا تو ضعفم

طبیعیه

سلام سونو دادین یاهنوز

بخاطر فشار خونته گلم عادیه خودتو تقویت کن

ضعف یهویی از فشار پایینه مثل منی

وای منم الان دارم از ضعف میمیرم

طبیعی یه هرحال از خونتون داره تغذیه میکنه حتما قرصای اهن بخوروخودت تقویت کن

عادیه منم اینطور بودم تا میتونی بخور که قراره اشتهات کم شه😅

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان خوش قدم مامان خوش قدم هفته سیزدهم بارداری