خانما دلیل دل‌پیچه و درد یهویی چیه بنظرتون؟
طبیعیه؟

۴ پاسخ

ارع منم اوایل داشتم ولی من شیر رو قطع کردم خوب شدم

نفخ تو شکمت میپیچه یه دل درد میگیری بعد ول میشه

اره منم داشتم ت وبارداریم اولاش

منم همینجوری ام
نمیدونم از چیه

سوال های مرتبط

مامان اولی مامان اولی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری