۶ پاسخ

بهش میگن درد رباط رحمی وعادیه وقتی عطسه میکنی تو بارداری درد کنه

برا منم درد میگیره مخصوصا اگه یهویی عطسه ام بیاد و منم طاق باز خوابیده باشم دردش وحشتناک میشه ، ولی معمولا موقع عطسه سریع به پهلو میشم یا سریع میشینم یا زیر شکممو با دست میگیرم

عطسه میکنی بشین
من می‌شینم دستم رو میگیرم جلو شکمم اذیت نمیشم
وگرنه سرپا درد بدی داره

فک کنم رحم داره جاباز میکنه وقتی عطسه سرفه میکنی تکون میخوره درد میگیره

اره منم اینجور میشم

از من هم همینطور میشه

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی
مامان لیمو شیرین🍋 مامان لیمو شیرین🍋 هفته بیستم بارداری
مامان بادوم هندی مامان بادوم هندی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌ونهم بارداری