چون طبق معمول باید پریود میشدین اما نشدین و یه موجود تو رحمتون سرو کله اش پیدا شده،رحم هنوز باورش نشده😅تازه من هر ماه سر موعدم تا دو سه روزش درد پریودی میگرفتم و بعدش خوب میشدم
اووه خواهر اول راهی
اینقدر درد بیاد و بره و هی کمردرد و شکم و.... تا بگذره
اگر خیلی شدید حتما برو دکتر ولی اگر با استراحت خوب میشی طبیعی
منم همین درد هارو دارم زیر دلم مثل درد پریودی میگیره و ول میکنه ، دکتر گفت طبیعی و استراحت کن
من کلافه شدم همش دلم تیر میکشه ول میکنه جدیدا سردمم میشه
من درد شدید پریودی داشتم با استراحت خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.