کیت تخمک گذاری گرفتم 13سیکلم بنظرتون مثبته 😍

تصویر
۱۲ پاسخ

اره خیلی مثبته نزدیک آزاد شدن
خط تی از خط سی پررنگ تره ۱۲ ساعت دیگه یا کمتر آزاد میشه اقدام کن

آرههه

کیت تخمک گذاری برای اقدام پسرزایی استفاده میکنی ؟؟

الان زدی؟؟؟
مال چه ساعتیه؟

سلام الان این کیت یعنی اقدام کنم

تصویر

عزیزم قیمت کیت چقدره ؟
و چندتایی هست؟

انشالله

عزیزم دورهات چند روزس و اینکه وقتی کیت دوتاش رنگ داره مثل الان همون موقع که دیدی باید اقدام کنی؟

اره گلم اقدام کن

بله عزیزم

کی زدی

مثبته دیگه

سوال های مرتبط

فاطیما🌙 فاطیما🌙 قصد بارداری
🪄Sanaz✨
الله 🪄Sanaz✨ الله قصد بارداری
مامان اویان مامان اویان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه کوچولو🐣✨ مامان معجزه کوچولو🐣✨ هفته بیستم بارداری
محیا 💚🌻 محیا 💚🌻 قصد بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری