اندازه شکمم خوبه؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

چرا وقتی گشنه هستیم شکم کوچیک‌تره البته از من اینطوریه وقتی غذا میخورم بزرگ میشه

واییی خیلی قشنگههههههه 😍😍😍
منم ی ذره از این کوچک تر از شکم شما شکم دارم ولی همه میگن چرا انقد شکم داری خوب نیست و..... همش فکر میکردم من زیادی شکم دارم 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

منک تواین هفته ام شکمم انداره شکم شماست

ای خودا نی نی تو شکمت لالا کلده🥺♥آره هزار ماشالله

من ۲۸ هفته م انقدره شکمم

من شکمم تقریبا اینقدره🥹♥️

ویی خوووودااا شکمشو ننه 🥺😍 منم هم هفته شما بودم همینقدر شکم داشتم🥺

من بیست هفته اما شکم ندارم😔

میشع از ویارتون بگین

اره خوبه🩷

خوبه ماشالله بچت پسره؟

اره ماشالا

سوال های مرتبط

مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان آسِنا مامان آسِنا ۵ ماهگی
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نویان💙💙 مامان نویان💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو 🤍 مامان کوچولو 🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کنجد من مامان کنجد من هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محیصا مامان محیصا هفته بیست‌وپنجم بارداری