دوستای گلم
ازمایش گلوکز دادم ببینین خوبه؟

تصویر
۸ پاسخ

نمیدونم چرا تو نیم ساعت و ۱ ساعت گرفته اصولا ۱ ساعت و ۲ ساعته ولی مشکلی نداره . اگر ۲ ساعته بود باید دومی میومد پایین ولی ۱ ساعت اوکیه نگران نباش

قند بعد یک ساعتت کمی بالا هست

جواب آزمایشت چقد بعداز آزمایش آماده شد؟

نه جهش قندیت بالاس . فقط ناشتات خوبه

اره عزیزم ازمایشت خوبه 💗

ناشتا ۸۳
نیم ساعته ۱۱۹
یه ساعته ۱۶۱

بله خوبه

نگا باتوجه بع عداداش خوبی ولی تشخیص دمتر مهمه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان آنیسا🩷فندق🩵 مامان آنیسا🩷فندق🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۱ ماهگی
مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری