۶ پاسخ

من ۱۲ هفته ۲ روز رفتم مشخص نشد جنسیت بعد ت ده هفته ای میخوای بری😐😐

۱۱ هفته و ۶ روز برو اوکیع عزیزم

نه باید همون تایم بری که بچه بزرگ شده باشه وگرنه نمیشه چک کرد

معدم خیلی درد میکنه نمیتونم چیزی بخورم چیکار کنم ؟
افسردگی هم گرفتم

من ۱۱ و ۴ روز رفتم

منم خیلی دوست دارم زودتربرم اماهنوزی ده روزی مونده

سوال های مرتبط

مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان دریاو‌تودلیم🐣 مامان دریاو‌تودلیم🐣 هفته نوزدهم بارداری