اگه یازده هفته برم انتی چی میشه؟؟

۶ پاسخ

منم اصفهانمدکتر بهم گفت هفته 11برم

هیچی من یازده هفته رفتم

عزیزم ۱۲ هفته برو دکترم گفت ۱۲ هفته بهترین زمانه چون بین ۱۱ و ۱۳ باید بدی ۱۲ خوبه

نه ستون فقرات جمجمه حدس میزنن

اگه میخای برای جنسیت بری خیلی خیلی زوده ولی بذار همون دوازده هفته ب بعد برو

بنظرم یکم زوده تا ۱۳ هفته صبر کن

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته هجدهم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان مهزیار مامان مهزیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان دریاو‌تودلیم🐣 مامان دریاو‌تودلیم🐣 هفته نوزدهم بارداری