دوستان پیتزا مضره؟

۱۲ پاسخ

پنیر پیتزاش کم باشه در حد هوسی بخوری و اینکه سوسیس نداشته باشه حله پیتزای سبزیجات بخور🙃

یه کوچولو بخور ایراد نداره

منم همش هوس پیتزا میکنم
فکر کنم اگه سوسیس کالباس و آویشن توش نباشه مشکل نداره

نه عزیزم کم بخور

نه اگه زیاد نخوری

اگه پیتزای گوشت باشه نه پیتزای سوسیس کالباس نخور پیتزای بیف بخور

خودت درست کن چیزای سالم بریز پیترای مرغ بهتره واسه پنیرشم یه پنیر خوب بگیر استفاده کن

یه بار من خوردم

اره ولی خب با ی بار خوردن چیزی نمیشه

با یه بار خوردن ک اتفاقی نمیوفته

الان من دلم پیتزا خاست
کی پاسخگوعه؟ 😐👊🏻

نمیدونم منم خیلی دلم میخواد

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری