سلام مامانا میگم برفک خودش خوب میشه؟

۲ پاسخ

نه قطره نیستاتین باید بزنی

اگه زیاده باید قطره استفاده بشه

سوال های مرتبط

مامان لطف خدا
سلنا مامان لطف خدا سلنا ۷ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی