یسوال رابطه تو این دوران خطر داره؟🫢

۱۰ پاسخ

من از اول رابطه با دخول اصلا نداشتم فقط لمسی بوده اونم کم ولی دوتا دکتر که رفتم هر دو از همون اول گفتن رابطه مشکلی نداره و بخاطر شوهرت باید داشته باشی ولی ما خودمون میترسیم
من حتی پماد واژینال برام گرفته بود تا پریشب نزدم از ترس

بله تا سه ماه اول رعایت کنید

دکترت باید نسبت ب شرایطت تشخیص بده مثلا من از اول تاالان داشتم و دارم البته ک با احتیاط و پوزیشن های خاص خودش
این چیزا را از دکترت بپرس

میگن نباشه بهتره

تا قبل تشکیل شدن قلب بهتره رعایت بشه

بله عشقم من ندارم

ن عزیزم خطر نداره البته بستگی داره لکه بینی داشته باشی یا ن

بله عزیزم خطر ندارع ولی کم باشه تا یکم کوچولوت بزرگتر میشه 😍

بارداری سالم مشکلی نداره

بهتره انجام نشه تا جای جنین سفت بشع

سوال های مرتبط

مامان فندقم دلوین مامان فندقم دلوین هفته پنجم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته چهلم بارداری
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اولی🩷🥹 مامان اولی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری