مامان ها واکسن 6ماهگی سخت

۷ پاسخ

راحت بود

نه خوب بود

واسه پسر من ک خیلی بد بود همش تب داشت ناآرومی میکرد

واسه دخترم از واکسن های قبلیش خیلی سبک تر بود

ن اصلااااااا...بستگی به بقیه واکسن هایی ک زدی داره...اگ اذیت شده ک اینم میشه اگ نشده ک نه

عزیزم کم و پیش الان پسرم زیا با ۴ماهگی اذیت شددد

خیلییی

سوال های مرتبط