۵ پاسخ

سیتریزین نئوتادین اینا خوبه

برا احتیاط حتمن بده بعش
حتی اگ تب نکنه چون سرما خوردع بدنش اذیته بده راحت بشه

سیتریزین یا پلارژین یا نئوتادین داری بده بهش

دوبرابر وزش بده عزیزم اگه خیلی بیتابی میکنه احتمال سرما خوردگی داره دیگ مشکلی نداره بده

سیتیریزن داری بده ۳۷ تب نیس

سوال های مرتبط