سیتریزین نئوتادین اینا خوبه
برا احتیاط حتمن بده بعش
حتی اگ تب نکنه چون سرما خوردع بدنش اذیته بده راحت بشه
سیتریزین یا پلارژین یا نئوتادین داری بده بهش
دوبرابر وزش بده عزیزم اگه خیلی بیتابی میکنه احتمال سرما خوردگی داره دیگ مشکلی نداره بده
سیتیریزن داری بده ۳۷ تب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.