۷ پاسخ

شماها برید بیمارستان اخه 9 ماهتونههه چرا اینقد بیخیالی گرفتید 😂😂

اتفاقا اصلا نرو بیمارستان برا معاینه دهنتو سرویس میکنن من دختر خالم سر همین معاینه ها و اذیتا بچه دومشو سزارین اورد

قدم بزن
اگ دیدی منظم و شدیده برو

قدم بزن
اگ دیدی منظم و شدیده برو

قدم بزن
اگ دیدی منظم و شدیده برو

واقعا چ بيمارستانی هستن اینا ما یکی 38 هفته باشه بهش پیله میکنن نمیزارن جایی بره چ برسه 39 هفته 😂😂

منم وضعم همینه نمیدونم باید چیکار کنم 😁😅

سوال های مرتبط